programy lojalnościoweCoraz częściej konsumentom brakuje miejsca w portfelu na wszelkiego rodzaju karty rabatowe, które oferują nam systemy lojalnościowe w danych punktach sprzedaży, sklepach markowych, a nawet w tradycyjnych sklepikach, które nie posiadają rozbudowanej sieci. Bardzo często, właśnie w związku z brakiem miejsca w portfelu, karty odkładane są na półkę i przypominamy sobie o nich przy kasie.

A przecież jest sposób, aby zebrać wszystkie karty w jednym miejscu i wybierać się na zakupy przygotowanym na wszelkiego rodzaju okoliczności. Niektórzy kupują całe albumy, aby zabierać je ze sobą na zakupy. Jest jednak znacznie prostszy i skuteczniejszy sposób, a mianowicie aplikacje, które zapamiętują kody naszych kart. Co więcej, możemy wgrać sobie kartę znajomego, jeżeli nie chcemy wyrobić własnej. Marketing lojalnościowy nie wyklucza możliwości korzystania z czyjejś karty rabatowej, najistotniejszy jest fakt, że konsumenci dokonują zakupów, a interes się kręci. Obecnie prawie każdy sklep lub większa marka czy też sieć posiada własną kartę lojalnościową. Nie tylko uprawniają one do zakupów po atrakcyjniejszych cenach, ale również umożliwiają zbieranie punktów, które po pewnym czasie można wymienić na nagrody lub bony, którymi możemy opłacić swoje zakupy. Więcej o programach lojalnościowych znajdziesz na biznes.lumo.pl.

Warto jednak dokładnie przestudiować regulamin programu lojalnościowego, ponieważ w niektórych punktach po pewnym okresie czasu niewykorzystane punkty przepadają, dlatego warto pilnować terminów. Dzięki systemom lojalnościowym możemy nie tylko zaoszczędzić na zakupach, ale również korzystać ze specjalnych przywilejów oferowanych w ramach programu.

Tags: