Po przeczytaniu kilkunastu artykułów na temat potężnego działania słodyczy reklamowych sam byłbyś w stanie wymienić kilka ich zalet, ale mimo wszystko nawet to nie przekonuje cię do zastosowania ich we własnym biznesie.

Obawiasz się, że te pieniądze, które przeznaczysz na czekoladki z napisem, mógłbyś o wiele lepiej zużytkować – chociażby odkładając je na konto i czekając na ten moment, w którym występująca na nim suma umożliwiłaby ci wypromowanie firmy w telewizji lub radiu. Czasem jednak to te najprostsze działania są najskuteczniejsze. Wydaje ci się, że im więcej pieniędzy włożysz w marketing, tym więcej na nim zyskasz, ale gdyby rzeczywiście tak było, małe i rozpoczynające swoją działalność firmy nigdy nie zdołałyby wypromować się na rynku. Być może sam nawet dopiero stawiasz w nim pierwsze kroki.

Nie wiesz jeszcze, czy twój pomysł na biznes wypali, a mimo tego już chcesz władować w niego grube tysiące złotych. Zastanów się, czy ma to w ogóle sens. Pozbywając się od razu całego kapitału, niemalże gwarantujesz swojej firmie błyskawiczny upadek i na starcie doprowadzasz ją do totalnego bankructwa. Czekoladki z napisem mogą natomiast stać się doskonałą podstawą marketingu twojej firmy. Kupisz je bez problemu, niezależnie od poziomu twojego budżetu, mogąc następnie stworzyć z nich efektywną i przynoszącą realne korzyści kampanię marketingową. Sam po prostu odkryj ich potencjał i uwierz w ich moc działania. Jest ona ogromna i nawet największe korporacje mogłyby cię do tego przekonać.

Tags: